HTML

Friss megmondások

  • follett: Igen, meglett a hangulat...érzem a párás, benzinszagú meleget, ahogy átvágunk a reptér előtti park... (2013.09.26. 14:54) Önző vagyok?
  • Venlo: "A vágyaimnak szárnyakat adó", több évtizedes áti Malév-utasként csak nézek a semmibe és gondolkod... (2012.02.05. 08:16) A Mi repülőnk

Poggyászcímkék

Hogyishívjákok

Önző vagyok?

2013.09.25. 23:14 Repülős Géza

Kedves Barátaim!

Köszönöm a sok bátorítást. Én nem vagyok klasszikus "blogger" (talán így mondják), én csak leírom, hogy mi a frankó, mi a kamu a repülésben. Jól esik, hogy szeretnétek posztokat olvasni. Sokat gondolkodtam, hogy mit kéne írni és írás helyett inkább úgy gondolom, hogy most a képek és a hangulat beszélnek helyettem. A barátság Isten egyik ajándéka. Akit a videón láthattok, a barátom és köszönöm Istennek, hogy így alakította a helyzetet. Majd megiszunk valamit a szakállassal, ha fölkerülök. Ha meg le, jöjjön oda...

1 komment

Címkék: malév Cpt. Soma

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanrepul.blog.hu/api/trackback/id/tr1005534035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

follett 2013.09.26. 14:54:32

Igen, meglett a hangulat...érzem a párás, benzinszagú meleget, ahogy átvágunk a reptér előtti parkolón a szálloda buszához.

Jó emberek vannak a videón. Köszi.
süti beállítások módosítása